lauantai 26. tammikuuta 2013

Korumatkatavaroita... ja kaunis torakka

Heips!
Vilinää ja vilskettä on tällä viikolla riittänyt, joten kolmas Glitter-bloggaaja ilmoittautuu mukaan hieman jälkijunassa Viiviin ja Tracyyn verrattuna. Olen siis Hanski ja tipahdin takaisin Glitter-maailmaan puolen vuoden tauon jälkeen. Asuin viime syksyn Ruotsissa, mutta sitä ennen olen ehtinyt jo usean vuoden ajan kuluttaa monenkin suomalaisen Glitter-myymälän lattioita.

Pääsen muuttamaan omaan asuntoon vasta helmikuussa, joten olen elänyt koko tammikuun ajan matkalaukkuelämää, mikä tarkoittaa sitä, että jokaiselle opiskelu- ja työviikolle on pitänyt pakata kaikki asukokonaisuudet valmiiksi mukaan. Pitkän linjan glitteriläisenä aloitan pakkaamisen tietenkin aina koruista. Vaatteet ja muut pakolliset asiat pakkaan tietenkin viime tipassa, mutta "first things first" - tärkeät asiat on hyvä hoitaa ensin.

Minun "päivän tyylini" on vielä tammikuun viimeisen viikon ajan enemmänkin viikon tyyli, sillä jälleen on taas se aika, kun olen muuttokuormani keskellä penkomassa koruja itselleni koko ensi viikon ajaksi.


Tällä kertaa luonto kutsui, eli pakkasin mukaan sulkakoruja/-pinnejä, perhosia, kukkakoruja ja rakkaan apina-sormukseni (kuvan alareunassa), joka muuten on tällä hetkellä Glitterin 75%:n alessa. Viikon korujen sekaan sujahti myös uusi ihastukseni – torakka-kaulakoru.


Jäin aamukahvia juodessani tuijottelemaan uutta torakka-koruani vasten ikkunanvaloa. Tajusin, että torakka on ruma ja ällöttävä eläin, paitsi Glitterissä. Minun torakkani onkin uljas, pelkistetty ja sillä on kultainen maha. Ihastuin erityisesti torakka-korun konemaisiin niveliin ja sen musta-valkoisuuteen.


Torakka voi siis olla aivan yhtä kaunis kuin perinteiset sudenkorento ja perhonenkin ovat, ainakin omasta mielestäni. Mitä mieltä te muut olette?

Mukavaa ja rentouttavaa viikonlopun jatkoa! Vi hörs!
<3:lla Hanski

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti