torstai 21. maaliskuuta 2013

Glitter styled by BLANK

Helou!

Aattelin tänään kirjotella jatkoa tälle Hanskin postaukselle, missä BLANK-blogin tytöt saivat kuvauslainaan meidän tuotteita, ja ainakin mä oon ihan fiiliksissä näistä lopputuloksista! Ihanan rohkeita ja persoonallisia tapoja käyttää ja yhdistellä Glitterin koruja. Mä jouduin valkkaamaan tyttöjen kuvista vaan muutamat mun omasta mielestä parhaimmat, mutta ei muuta kun mars tsekkaamaan kaikki loputkin kuvat täältä! Tai siis lukekaa tää postaus eka ja sitten vasta sinne.. :P

Kuva BLANK
Tämä Romantic-trendin kaulakoru on Hanskin ja monen muun suosikki, sillä tätä kaulakorua ei riittänyt ollenkaan kaikkiin myymälöihin, mutta ei hätää, tätä kaulakorua on tulossa lisää ihan lähiaikoina! Inspiroiduin tästä kuvasta ihan älyttömästi, sillä mulla on ainakin muutama kaulakorujen käytön suhteen hankala mekko, jossa on joku koristeellinen etupuoli, johon ei kannata kaulakorua laittaa, mutta koruihmisenä mulla on hirveen alaston olo, jos sitä kaulakorua ei kaulassa ole. No nyt keksin ratkasun, laitankin sen kaulakorun kaulaan niin, että se kaulakoru onkin selkäpuolella! Tykkään älyttömästi myös tosta paljaan selän ja kaulakorun yhdistelmästä, varmasti näyttäisi upealta esimerkiksi jonkun juhlavan iltapukumekon avoinaisen selän koristaminen kaulakorulla!

Kuva BLANK
Rakstuin ensisilmäyksellä näihin mustavalkosiin turbaanikuviin!<3 Tykkään myös sikana ton tupsukorviksen ja turbaanin yhdistelmästä, todellakin meinaan kolahtaa ainakin meikäläiseen! Mullahan iteltä löytyy nuo mustat tupsukorvikset ja ihan ehdottomasti aion kokeilla tätä yhdistelmää jonkun oman huivin kanssa! Turbaanit on muuten tässä kuvassa tehty meidän tuubihuiveista, mutta monen muunkin mallisesta huivista pystyy taittelemaan turbaanin, yksi tapa tehdä turbaani löytyy ohjeet täältä. Pitääkin harjoitella huonon hiuspäivän varalle, yks semmonen hiuspäivä oli meinaan tänään viimeks...

Kuva BLANK
Edelleen nämä tupsukorvikset on rakkautta <3 Tämä upea mustavalkonen kuva innostaa mua kokeilemaan jälleen kerran sitä less is more asustustyyliä, mikä multa harvemmin onnistuu... Tykkään kun hiukset on laitettu kiinni, joten nuo tupsukorvikset näkyvät kokonaisuudessaan ja saavat näin kaiken ansaitsemansa huomion. Ja kun korvikset on näyttävästi esillä, voi kaulakorun jättää pois. Ite en osaisi olla pelkillä korvakoruilla, joten mun ranteista löytyisi isot röykkiöt rannekoruja ja mahdollisesti niitten kaverina yksi tai kaksi näyttävää sormusta. Ja se siitä less is more meiningistä... :P

Kuva BLANK
Vauhdikkaat hiusraidat piristää helposti omaa tukkaa, jos on jo kerennyt kyllästyä omiin hiuksiin. Klipsiraitojen avulla on myös helppo hullutella ja testailla mahdollisia tulevia hiusvärejä. Lisäkeraidat näyttää muuten tosimakeilta myös letitettyinä omien hiusten sekaan, jos mulla vaan olis pitkä tukka niin ehdottomasti testaisin lettikampauksien sekaan noita raitoja! Yksikin pinkki raita omien hiusten sekaan piristää kummasti ;)

Ja nyt seuraa päivän paras uutinen, nimittäin ALE on alkanut Glitter-myymälöissä huikealla -75% alennuksella valituista tuotteista, joten nyt rohkeasti shoppailemaan jotain uutta ja erilaista! Tykkään ite shoppailla alesta aina vähän jotain uutta ja erilaista, jota ei normaalihinnoilla uskaltaisi kokeilla. Oon ainaki ite päässy toteamaan, että lähes aina oon ihastunut niihin uusiin juttuihin, kunhan vaan oon saanu aikaseks testailla niitä rauhassa. :) Ja ainahan ne alennusmyynnit on yhtä ihania kun voi tehdä niitä edullisiä löytöjä päivää piristämään! Huomenna on kuitenkin perjantai, niin kannattaa käydä ostamassa uudet korut viikonlopun menoja varten!

Mä aion nauttia mun huikeen pitkästä vapaaputkesta, olin tänään iltavuorossa ja seuraavan kerran meen töihin vasta ensi viikon keskiviikkona iltavuoroon! Aikas huikeeta! Tiistai nyt on tosin vähän niin kuin työpäivä kun olen Helsingissä blogipalaverissa suunnittelemassa kaikennäköstä jännää tän blogin varalle, muttei sitä lasketa :P
Oikein superhyvää ja rentouttavaa viikonloppua kaikille!<3

<3:llä Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti