torstai 7. maaliskuuta 2013

Rannekoruja

Heippa! :)

Glittereissä alkoi tänään Mix&Match kampanja rannekoruista ja nyt kaikki normaalihintaset rannekorut ovat osta 3 maksa 2 tarjouksessa! Nyt on siis hyvä aika kartuttaa rannekorukokoelmia! Ite tykkään pitää suuria rannekoruröykkiöitä kerrallaan etenkin kesällä ja koska ainakin mulla on jo kevään odotus pitkällä, on nyt hyvä aika ostaa jo kevät uutuuksia tuomaan vähän lisää kevätfiilistä :)


Ensimmäisessä setissä on hempeitä kevääseen sopivia koruja! Näyttävä rusettirannekoru on hyvä esimerkki siitä miten massiivisesta korusta saadaan suorastaan suloinen koru kun siihen on vain lisätty rusetti! Alareunassa olevat kolmoset on viime viikon uutuuksia ja kaikessa yksinkertaisessa kimalluksessaan kotiuttaisin ne kyllä mielelläni kokoelmiini. Pitää myös muistata testata riittäisikö tässä pituus nilkkakoruksi, tää ois just passeli semmoseks kesälle! Helmirannekorun kotiuttamiselle mulla olisi hyvä syykin; mulla ei ole vielä yhtään helmirannekorua! ;)


Tässä on mun suosikkini blingi-koruista! Oikeanpuoleinen mustavalkoinen kaksikko saapui meille viime viikolla muiden uutuuksien mukana ja näitä ihanuuksia on tarjolla myös pinkkinä, lilana, oranssina sekä turkoosina! Vasemman puolen kolme timanttikorua on kuulunut mun suosikkeihin siitä lähtien kun ne on meille saapuneet. Tykkään erityisesti näiden kolmen yksinkertaisuudesta ja noi kaksi tasaista mallia yhdistäisin esimerkiksi edellisessä kuvassa olevan helmirannekorun pariksi :) 


Sitten ois vuorossa vähän asennetta! Mustaa ja hopeeta, nahkaa ja metallia, pääkalloja, niittejä sekä vetoketjuja! Nää kaikki rannekorut on semmosia mitä voisin käyttää jonkun toisen rannekorun seurana. Ton niittimallin haluisin yhdistää esimerkiksi kellon kaveriksi tai sitte haluisin vähän sekottaa pakkaa ja yhdistää sen strassi tai helmi rannekoruröykkiöön. Noi vetoketjurannekorut on musta tuo sen hyvän pilke silmäkulmassa meiningin, ei kaikkea tarvi ottaa niin vakavasti ;)


Viimeisenä vähän värikkäämpää ja oikeastaan sellasta korua mitkä on ollu aina mun suosikkeja; pääkalloja, noppia, peace-merkkejä, värejä, näistä mut varmaan moni vanha tuttu tunnistaa :P Tän tyyliset korut on jääny multa viime aikoina vähän vähäsemmälle käytölle, mutta kyllä mä näistä silti tykkään, nykyään oon vaan niin innostunu niin monenlaisista koruista, ja tykkäänkin vaihdella korutyyliä melkeimpä päivittäin. Mulla oli aikoinaan aika vahva pääkallokausi ja tässä talven aikana se on ovelasti hiippaillu takasin, katotaan kauanko tää vaihe kestää ja meneekö pääkallojen määrä yhtä överiks kun mitä se ennen oli... No parempi liikaa kuin liian vähän, eikö? :P

On muuten ihanaa, että pitkän talven jälkeen alkaa taas näkyä kunnolla värejä! Mä en oo yhtään talvi-ihminen ja ulkona näkyvä valoilmiö ja kauppoihin rantautuneet värit, etenkin neon värit luo uskoa, että vielä se kevät ja kesä sieltä tulee, hitaasti mutta varmasti! :)

Mites nautitteko te vielä jatkuvasta talvesta vai joko te ootatte kevättä ja lämpimiä kelejä?

<3:llä Viivi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti