lauantai 2. maaliskuuta 2013

Tätä on odotettu!!

Todellaki, oon oottanu meille Kotkan liikeeseen kampauspöytää kuin kuuta nousevaa ja nyt se kotiutu alkuviikosta. Mä oon aina tykänny väkerrellä hiuksia, yli viis vuotta sitte letti oli vielä pitkä ja siihen pystyi tekemäänkin jotain, nyt lyhyemmällä tukalla oon turvautunu kavereiden hiuksiin. Te tuutte joka viikko saamaan jotain hiusinspistä täältä, mä tuun nimittäin näyttämään teille kuvina ja ohjeina meidän kaikkia hiuslaitteita ja koristeita yms. Äläkä huoli siitä, et onko pitkä vai polkka tukka, täältä tulee kaikille vinkkejä. Näin ollen tämä onkin viimeinen kerta, kun blokkaan vierailevana tähtenä, nimittäin tästä tuleeki vakiolauantaikauraa. Mikä onkaan sen parempi tapa viettää lauantaita kuin bloggaamalla.




Aiemmin on ollut super hankalaa näyttää, miten jokin hiuslaite toimii. Nyt se on helpompaa, kun ei tarvitse istuttaa asiakasta "norsun jalan"päälle istumaan. :) Mä ja myös muut glitteriläiset näytetään aina mieluusti, miten laitteet toimii. Vaikka meil näyttäis olevanki kiire, se ei tarkota sitä, etteikö ehdittäisiin väkertämään nutturaa.


Ensimmäinen kampausopas, joka ilmestyi viime vuonna, on Suomessa jaettu myymälöissä jo loppuun. Mutta älkää huoliko, mä tuun näyttämään niitä myös täällä, koska jokainen ei varmasti ehtinyt saamaan omaansa.  Seuraavaksi ootetaankin huhtikuuta ja uuden kampausoppaan lanseerausta. Muistakaa sit hakea omanne liikkeestä, kun se ilmestyy. Ollaan myö keksitty jotain spessua teille uuden hiusoppaan lanseerauksen kunniaksi, valitettavasti joudutte oottamaan vielä sen paljastusta. :) Ootatteko sitä yhtä innolla ku mä? :)

P.S Pöytä on herättänyt paljon huomiota meillä ja siitä on kyselty paljon, mutta se ei ole myytävänä :)

Mukavaa lauantai-illan jatkoa.

-Petra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti