perjantai 15. maaliskuuta 2013

Vanhoja ja uusia suosikkeja

Moi! 

Oon viime aikoina käyny läpi mun koruvarastoja kun tulin varanneeksi kirppispaikan ja aattelin myydä ees muutaman korun pois, jotta voi ostaa taas uudet tilalle ;) Aattelinkin nyt esitellä mun uusia ja vanhoja suosikkeja mun 1.5 vuoden työuran ajalta. Suurin osa on myyty jo aikoja sitten loppuun myymälöistä, mutta muutamia voi vielä tuurilla löytyä liikkeistä. Oon tän mun Glitter-urani aikana kerenny muuttua korujen suhteen paljon monipuolisemmaksi, mitä olin ennen kun alotin työt. Aikasemmin mut on tunnistanu lähinnä pääkalloista, väreistä ja "lapsellisista" koruista, kun taas nykysin mun päällä näkee niiden lisäksi paljon myös esimerkiksi helmeä ja strassia, mitä ei ennen mun koruvalikoimista löytynyt... Mutta eiköhän mennä itseasiaan, tässä ois mun suosikkeja!


Nämä on edelleen yhet mun kaikkien aikojen suosikeista enkä usko että lopetan näiden käyttämistä koskaan <3 Vaikka nämä kaulakorut on runsaita ja näyttäviä on niiden malli sen verran yksinkertainen että nämä toimivät lähes kaiken kanssa! Välillä käytän näitä molempia yhdessä jos haluan todella runsaan ketjuröykkiön ja jos oikein villille päälle satun saatan yhdistää niiden kaveriksi vielä muutaman muunkin pidemmän kaulakorun. Oikean puoleisen yksivärisen mallin sain kun olin ennen töiden aloittamista semmoisessa alkupalaverissa töissä ja se sattui venymään paljon odotettua pidemmäksi niin sain sitten valita jonkun ihanuuden itselleni korvaukseksi ja voi vitsi että oon vieläkin tyytyväinen, että valitsin hyvin! :P Vasemman puoleisen monivärisen kaulakorun ostin myöhemmin meidän alennusmyynneistä ehkä kahdella eurolla ja tätä on kyllä rakastettu koko rahan edestä :D


Tämä kaulakoru taas on yks mun ihan ensimmäisiä ostoksia mun työurani aikana. Voi apua sitä valinnan vaikeutta kun niitä ihania koruja oli vaikka millä mitalla ja nyt oli käytettävissä vielä henkilökunta-alennus... No käsistähän se lähti ja on muuten korumäärät kasvanu aika isoiksi... Tätä kaulakorua ihailin ja sovittelin moneen otteeseen töissä ja kun vihdoin olin päättänyt, että tämän minä haluan kokoelmiini niin olikin käynyt niin, että se oli kerennyt loppua jo meidän myymälästä ja meinas surku tulla, mutta onneksi meidän toisesta myymälästä löytyi tätä vielä! Tämäkin päätyi mun suosiksi juuri sen helpon yhdisteltävyyden takia, toimii todella monen eri tyylisen vaatetuksen kanssa! 


Yks mun suurimpia heikkouksia on aina ollut eläinaiheiset korut ja etenkin erilaiset pöllökorut ja viime syksynä innostuin hurjasti näistä Cool Comfort- trendiin kuuluneista peurakoruista joita oli sitten pakko ostaa koko sarja! Musta toi rannekoru on ihan mieletön, se on näyttävä rannekoru, muttei kuitenkaan liian massiivinen ketjujen takia. Pöllö rannekoru on kaikessa vihaisuudessaan ihan huippu! Musta se näyttää siltä, kun joskus joku ihminen yrittää näyttää vihaselta, mutta itseä lähinnä vain naurattaa :D 

Roikkuvat pöllökorvikset on ihanat peruskorvikset jotka toimii lähes aina. Näitä korviksia tuli meille ensin vain kultasena, ja pitkään jahkailin niitäkin, mutta epäilin ettei niille tulisi niin paljon käyttöä, ja eräänä päivänä niitä tulikin yllättäen hopeisena ja saatoin ehkä päästää pienen kiljahduksen kun nämä löytyi sieltä uutuuslaatikon syövereistä :P


Musiikki on aina ollu lähellä mun sydäntä vaikken koskaan ole ite oikein osannut soittaa ukko nooaa enempää pianolla, mutta onneksi musiikin tekemisen voi jättää oikeasti lahjakkaille ja kaikki voivat kuunnella muiden tuotoksia :) Suurimman osan näistä koruista olettekin saatanut nähdä mun päällä tässä postauksessa, mutta tässä kuvassa on uusina mustat pienet nappikorvikset sekä supersulonen kuulokekaulakoru vaaleanpunasella pikkupikkurusetilla! 


Pitkät korvikset epäilytti mua paljon aluksi ja ostinkin nuo kaksi vasemmanpuoleista aikoinaan alesta lähinnä vain kokeiltavaksi, mutta molemmat on kyllä jääneet vakkarikäyttöön! Oikean puoleisimmat mustat tupsut kuuluu Art Deco trendiin, joka on muuten edelleen tarjouksessa -30% normaalihinnoista! Näin jossain lehdessä kuvan näistä tupsuista ennenkuin ne oli tulleet meille myyntiin ja päätin samantien kuvan nähtyäni, että näitä on ainakin pakko kokeilla ja antaa niillemahdollisuus! Päättelin kuvasta niiden olevan paljon lyhyemmät, mutta totesin samantien nämä nähtyäni, että ne ovat paljon kivemmat näin pitkinä! 

Tupsujen vieressä olevat ketjukorvikset kuuluvat Raw Black-trendiin ja osti nämä itelle ehkä hieman lyhyellä harkinnalla, mutta käyttöön nämäkin ovat päätyneet ja sopii muuten sikahyvin yhteen tän postauksen ekassa kuvassa esiintyneen ketjuröykkiön pariksi! Joku tarkkasilmäinen saattoi huomata nämä samat korvikset Krista Kososen päältä Unicef Putouksen viikkokatsauksen aikana! Tämmöiset "ylipitkät" korvikset toimii etenkin toispuoleisen kampauksen kanssa ja odottelen jahka mun hiukset joskus kasvais vähän pitemmiksi niin nää varmasi näyttää kivalle myös avonaisen pitkän hiuksen seassa!


Ja sitten on nää strassi ja helmikorut joita en ois ite uskonut kaksi vuotta sitten uskoneeni omistavani :D En oo koskaan ollu yhtään blingbling-korujen ystävä, mutta jotenkin tässä vaan kävi niin, että oon löytänyt nämäkin korut... Oikean alakulman korvikset on ihan mielettömän upeat blingikorvikset, tykkään tosta mallista ihan älyttömästi ja nämä korvikset on voinu nähä mulla käytössä tässä postauksessa! Oikeassa ylänurkassa olevat Mustat ruusukorvikset valitsin palkkioksi työpaikalla järjestetyn kilpailun palkintona itselleni käyttöön ja nämä valittuani käytin näitä heti viikon putkeen. :D Pakko myöntää, että kun nämä korvikset saapuivat meille ihmettelin niitä, mutta niinkuin monen muunkin tuotteen kohalla päädyin kuitenkin ihastumaan näihin korviksiin ja tällä hetkellä himoitsen näiden samojen korviksien toista väriä...

Ruusukorvisten vieressä olevat timanttikorvikset on ensimmäiset strassikorvikset, jotka oon ikinä ostanut. Muistaakseni tämä malli kuului vanhaan Vampire Rock-trendiin jossa oli paljon mun näkösiä rokkikoruja, mutta jostain syystä onnistuin kuitenkin jättämään suurimman osan muille ostettavaksi :) Muistan kuinka pitkään näitä harkitsin ja harkitsin ja mietin, että tulisiko niille käyttöä, mutta lopulta päädyin ratkasuun, ettei mulla ollut mitään vastaavia timanttikorviksia vielä, joten niiden osto olisi perusteltua :D

Pakko mainita vielä nuo helminappikorvikset, mitkä olisivat sopineet myös musiikki-teemaisiin koruihin, että nämä jäi multa aikoinani hankkimatta ja ihan pari viikkoa sitten muistin näiden korvisten olemassa olon ja harmittelin kun en niitä tullut aikoinani ostaneeksi, mutta sitten tapahtuikin jotain hyvin yllättävää; samalla viikolla näitä tuli uudestaan meidän valikoimiin ja olihan sen oltava joku merkki siitä, että nyt mun on ainakin ne ostettava :D Tykkään näissä korviksissa myös siitä, että kauempaa katsottuna ne näyttää tavallisilta helmikorviksilta koristeluineen, mutta kun katsoo lähempää onkin siinä pieni helmipallo kuuntelemassa hyvää musiikkia kuulokkeet korvilla ;)

No jopas tuli tarinoitua omista suosikeista! Musta on oikeastaan todella hauskaa kuinka hyvin muistaa jopa useamman vuoden takaisia erilaisia "turhia "asioita liittyen korujen ostohetkeen tai koska niitä on käyttänyt ja minkä vaatetuksen kanssa, mutta monet "tärkeämmät" asiat unohtuvat samantien... 
Muistatteko tekin monia yksityiskohtia liittyen teidän aarteisiin, vai unohdatteko korujen alkuperän samantien? Mitkäs muuten on teidän uusia tai vanhoja suosikkeja Glitterin valikoimista?

Nyt tämä yökukkuja menee nukkumaan, hyvää yötä ja hyvää huomenta kaikille lukijoille ;)

<3:llä Viivi

2 kommenttia:

  1. Nuo peurakorut on myös mun suosikkeja, ja piti saada tuo kaulakoru molemmissa väreissä :D Hopea peura on tälläkin hetkellä kaulassa, ihan lemppari!

    VastaaPoista
  2. Musta se rannekoru on se kaikista parhain! Sen taki päädyin ostamaan koko setin loppujen lopuks :D

    VastaaPoista